FAQ
FORSENDELSE
Hvor lang tid går der, før jeg modtager min ordre?
Levering :
I Danmark modtager du din ordre indenfor 1-3 arbejdsdage. Du modtager en e-mail med din ordrebekræftelse, så snart du placerer ordren og en e-mail eller SMS når ordren er afsendt fra vores lager.
Tracking:
Når du modtager din ordrebekræftelse, modtager du samtidig et trackingnummer.
Du kan følge din ordre via dette link.
Hvis du ikke har modtaget dit trackingnummer bedes du kontakte os på support@avail.dk.
Hvilke fragtfirmaer leverer I med?
Alle ordrer sendes med GLS og leveres til en GLS pakkeshop eller privat.
BYTTE OG RETUR
Hvordan returnerer jeg en vare?
For at være berettiget til en returnering skal din vare være i samme stand, som da du modtog den, ubrugt og i original emballage.
Dernæst starter du returneringen ved at kontakte os på support@avail.dk.
Hvis din returnering bliver godkendt, sender vi dig en returforsendelseslabel samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke. Varer, der sendes tilbage til os uden først at anmode om en returnering, vil ikke blive accepteret.
Hvordan ombytter jeg en vare?
Hvis du ønsker at bytte et køb til et andet produkt, størrelse eller farve, bedes du oprette en ny ordre og returnere den/de ønskede produkt(er) efter returneringen er godkendt.
Fremgangsmåde når du skal bytte en vare:
1. Opret ny ordre med de korrekte varer.
2. Returner vare(r) fra den oprindelige ordre.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Når din returpakke er leveret til vores lager, gennemfører vi betalingen til samme betalingskort som blev anvendt ved købet.
Dette tager normalt mellem 3-5 arbejdsdage.
KONTAKT
Fandt du ikke hvad du søgte efter?
Vi hjælper dig gerne med yderligere spørgsmål, du måtte have. Find vores kontaktoplysninger her.